۱۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۱

در مراسم افتتاح/

پل ارجستان به نام "شهید احمد قهرمانی" تغییر نام داد

پل ارجستان به نام "شهید احمد قهرمانی" تغییر نام داد

اردبیل – خبرگزاری مهر: همزمان با افتتاح پل معروف "ارجستان" شهر اردبیل این پل به نام "شهید احمد قهرمانی" تغییر نام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اردبیل ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح این پروژه عنوان کرد: با توافق شورای نامگذاری استان اردبیل این پل به نام این شهید نامگذاری شد.
صدیف بدری با بیان اینکه این پروژه به طور کامل به اتمام رسیده و هیچ نقصی ندارد، افزود: پل روگذر شهید قهرمانی(ارجستان سابق) به طول 416 متر و عرض 20 متر با صرف اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی و تعریض این پل در مدت 9 ماه انجام گرفت، تصریح کرد: صبر و انتظار شهروندان برای اتمام این طرح قابل ستایش است و جا دارد از تاخیر چندین ساله اجرای این پروژه از مردم اردبیل عذرخواهی کرد.

شهردار اردبیل از افتتاح 14 پروژه عمران شهری همزمان با افتتاح این پل در اردبیل خبر داد و بیان کرد: برای بهره برداری از این طرحها بیش از بر هشت میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شد

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل بر اساس برنامه و بودجه سال 91 در تمامی محلات و مناطق شهر فعالیت‌های عمرانی را آغاز کرده است، اعلام کرد: امسال شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر اردبیل  نیز با اشاره به نامگذاری پل ارجستان اردبیل به نام "شهید احمد قهرمانی"، افزود: این شهید از جمله شهدای گمنام و معرفی نشده استان اردبیل است و نیاز بود با نامگذاری نام وی به طرحهای مهمی شهری یادش را برای همیشه زنده نگه داشت.

جواد زنجانی همچنین از تداوم برنامه افتتاح طرح‌های نیمه تمام تا هفته دولت امسال خبر داد و افزود: پروژه‌های بسیاری در زمینه عمران شهری اردبیل در دست اقدام است که بزودی به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مصمم به ادامه نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهر اردبیل هستند، افزود: ساخت و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل اقدامی تاثیرگذار در روند خدمت رسانی مطلوب است.
 

کد خبر 1616873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha